maandag 28 januari 2019


De maandag is altijd weer een dag waarop ik moeite heb met starten.Ik ben dan een beetje verstrooid of zoiets. Dat bleek vandaag weer eens. Ik stond bij de garage, want mijn auto moest voor APK. Mijn afspraak konden ze niet vinden. Wat bleek, ik had me vergist. De afspraak is morgen. Ik had er de middag voor uitgetrokken, dus ben ik gaan shoppen. Het was lekker rustig overal. Ik heb de laatste spullen gekocht om de workshop die ik a.s. Zaterdag geef tot een succes te maken. Jullie hebben vast al de eerdere berichten over deze workshop het innerlijk kind gelezen. Zoniet ga dan even naar www.godijnpublishing.nl voor meer info. Heb je zin om te schrijven, meld je dan aan. Het kan nog. Bij de workshop gebruik ik het kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Op de foto zie je een sfeerbeeld van dingen die in het boek voorkomen.
De maandag is nu bijna voorbij. Laat in de middag kwam ik pas goed op gang en ben nu lekker bezig met leuke dingen. Ik kom de avond wel door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten