maandag 21 januari 2019

Boeiende workshop

Ik ben trots op de twee kinderboeken die ik geschreven heb. En ik krijg zulke leuke reacties. Er zijn kinderen die me zien als een beroemdheid. Dat is leuk hoor, je even beroemd voelen. Ik kan elk kind van 6 tot 12 jaar dat van lezen houdt, de boeken aanbevelen. Vol avontuur, spanning en magie in een fantasiewereld. Op 31 januari en 2 februari geef ik een workshop Op zoek naar je innerlijk kind.Daarbij gebruik ik het boek De lamp, de sneeuwbol en het kompas en door schrijfopdrachten gaan we het innerlijk kind, wat betekent je ware zelf, weer vinden. Schrijfervaring is niet belangrijk. Iedereen kan schrijven en zijn gedachten en gevoelens op papier zetten. Verrassende teksten komen er te voorschijn. Heb je zin om dit te ervaren ga dan naar www.godijnpublishing.nl waar je meer info kunt vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten