dinsdag 15 januari 2019

Brainstorm herinnering

Dit is een herinnering van 5 jaar geleden toen de plannen voor mijn eerste kinderboek ontstonden. Mijn kleinkinderen lagen op twee aaneengeschoven poefjes in de kamer, voor de kachel en hadden een fleeceplaid over zich heen van Spiderman en Tinkebell. De kleinkinderen stonden model voor de hoofdpersonages Pol en Polleke Grasspriet in het boek Reizende poefjes. Het was zo’n geweldige ervaring om samen met mijn kleinkinderen de verhaallijn te bedenken. Na Reizende poefjes volgde De lamp, de sneeuwbol en het kompas en kwam er een derde hoofdpersonage bij, genaamd Noek. Ik krijg enthousiaste reacties van kinderen die de boeken gelezen hebben. De verhalen zijn vol avontuur, spanning en magie. De boeken zijn overal verkrijgbaar onder andere bij de uitgever Godijn publishing
We zijn een beetje uitgebrainstormd over het verhaal voor het kinderboek. Het wordt heel spannend. Kleinkinderen zijn erg enthousiast en gingen het verhaal meteen naspelen. Ook kreeg ik een lesje minecraft want dat kan goed van van pas komen. Er is weer veel om uit te werken dus voorlopig kan ik vooruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten