donderdag 28 mei 2009

over het tweede deel

Ik zal even verduidelijken wat de bedoeling is van het manuscript met als titel engelengezang en paardengehinnik. Het wordt het tweede deel in een reeks van drie, de Charl trilogie.
Het eerste deel Dorre bloemen en piranha's is een succes. het tweede deel is een vervolg erop maar kan wel los ervan gelezen worden. Het verhaal begint na de begrafenis van Charl. In het boek wordt duidlijk hoe ik er achter kwam dat ik contact kan maken met gene zijde, hoe het mijn leven ging beheersen en hoe ik er bijna onderdoor ging. Ik heb veel gesprekken gehad met dierbaren aan gene zijde en dat was heel bijzonder. Deze gesprekken zijn letterlijk opgetekend.
Ook wordt beschreven hoe ik me staande heb gehouden. Rouwen is hard werken.
Wanneer dit deel uitkomt is nog niet bekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten