woensdag 23 december 2020

Christmas is coming...

 Voor iedereen is het kerstfeest anders dan anders. Veel mensen moeten iemand missen en veel mensen kunnen niet samen zijn dit jaar. Het zelfde geldt voor mij. Toch maak ik er wat van. Ik heb net een kerstbrood uit de oven gehaald. Door het rijzen is hij iets gebarsten, maar hij ruikt overheerlijk.

Nu heb ik de mazzel dat ik samen met dochter en haar gezin onder een dak woon, wel ieder met een eigen huishouden. Maar mijn zoon en zijn gezin wonen 12 km. verderop. Dat betekent dat wij niet bij elkaar kunnen zijn. Het is nu eenmaal zo. Het virus gooit roet in het eten, maar hopelijk komt daar in het nieuwe jaar snel een eind aan.  Ons geduld wordt op de proef gesteld, maar het is ook een tijd van bezinning. Zo van wat kan ik en wat wil ik. Geen gejaag, maar quality time met de mensen met wie je samen bent.

De kerstdagen staan voor de deur. Maak er iets moois van dan wordt het een kerstfeest om nooit te vergeten.Ik wens iedereen die dit leest veel liefde, warmte en kracht en laten we allemaal hopen dat 2021 een veelbelovend jaar wordt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten