maandag 2 december 2019

YES!!! Juf Zebrahoed komt eraan.

December is nog maar net begonnen. Volgens de weermannen is het winter. Je merkt het aan de temperatuur buiten.
December is een maand van drukte, voorbereidingen op wat komen gaat: Sinterklaas, Kerstmis, Oud en Nieuw. Bij de buurman aan de overkant van mijn huis is het een drukte van belang door de verkoop van kerstbomen en overheerlijke fudge. Na het Sinterklaasfeest zal daar in de voortuin een grote kerstboom verschijnen met talrijke lichtjes. Een baken in het donker als ik laat thuiskom. Ik zie hem dan van ver en dan denk ik: Ha, bijna thuis in mijn lekkere warme huis.
De bedrijvigheid voor mij bestaat uit de afronding van het manuscript voor mijn derde kinderboek Juf Zebrahoed; de laatste controle en correcties, de illustraties moeten perfect zijn, 31 illustraties voor evenzoveel hoofdstukken. De achterflaptekst moet kort en bondig en vooral uitnodigend op de achterflap komen. Er is veel heen en weer gemail tussen de uitgever en mij. Want 25 januari is de boeklancering tijdens een feestelijk Event in het kloostertheater in Woerden. Daar worden de tien schrijvers, waaronder ik dus, in het zonnetje gezet tijdens de lancering van hun boek. Meer over dit Event op www.godijnpublishing.nl
Ik verheug me op alles. Sinterklaasavond doen we niet, de rest van de feestdagen vieren we wel. Ook wil ik er nog even tussenuit om me op te laden voor de boeklancering zodat ik vol energie mijn boek kan presenteren.
YES!!! Juf Zebrahoed komt eraan. Leer haar kennen door het boek te lezen. Zij was eerst een zebra, maar werd op magische wijze een mens. Zij woont op de regenboog en heeft toverkracht.
Het is een bijzonder, avontuurlijk en magisch verhaal. Houd dus 25 januari in de gaten. Vanaf die dag is het overal verkrijgbaar. Op voorhand is het boek ook al te bestellen bij de uitgever www.godijnpublishing.nl  Dan wordt het geleverd na 25 januari.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten