dinsdag 10 december 2019

Ik deed boodschappen en liep over een kleine markt. Wat was het koud. Venijnige wind. Er stond een kraam met mutsen en daar zag ik een muts liggen in regenboogkleuren. Ik vertelde wat ik er mee ging doen. De marktvrouw reageerde enthousiast. Kan zij een mooi verhaal vertellen over een schrijver die een regenboogmuts koopt en ze koopt een boek voor haar kleindochter. Want...ik ben nog steeds in de ban van de regenboog vanwege mijn drie kinderboeken die daarmee te maken hebben; Reizende poefjes, De lamp, de sneeuwbol en het kompas en vanaf 25 januari Juf Zebrahoed. Overal verkrijgbaar en zelfs in de bibliotheek te leen. Leuk kinderboeken om voor te lezen of kinderen vanaf 6 jaar zelf te laten lezen. Er zijn al veel enthousiaste lezers en daar schrijf ik voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten