woensdag 16 oktober 2019

Belabberd


Oh,Oh, wat voel ik me belabberd. Vannacht heb ik verschrikkelijk gehoest en mijn stem is bijna weg. Ik heb geen zin in grote klussen. Ik houd liever een beetje mijn gemak. Een soort van uitzieken. Dus las ik uitgebreid de krant en verzamelde alles wat ik mogelijk kan gebruiken bij het schrijven. Researchen dus. En alles schrijf of plak ik in dit kleine bundeltje. Je zou het bijna mijn schrijfbijbeltje noemen. Een bijbeltje met levenslessen en andere opvallende dingen. De krant is uit en ligt al bij oud papier. Nu ga ik verder met lezen in het eerste deel van zeven zusters. Lekker in mijn comfortabele stoel, naast de brandende haard met koffie binnen handbereik. Ik hoop dat ik snel weer mijn gezellige actieve ik ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten