dinsdag 21 mei 2019

In memoriam

Ik heb kaarsen gebrand, ik heb gebeden, healing gegeven en toch is mijn lieve schoonzus heengegaan. Vannacht is ze rustig overleden. Ik zal haar ontzettend missen. We hebben zoveel met elkaar beleefd. Zoveel gelachen, lief en leed met elkaar gedeeld, samen over de wereld gezworven en veel avonturen beleefd. Ze logeerde regelmatig bij mij met haar man. Altijd gezellig. Ze hielp me in de tuin. Zij was degene met groene vingers. En we deden vaak spelletjes zoals Canasta, Mexicain train en triominos.
Ook was zij de favoriete zus van mijn man, haar broertje. We hadden een sterke band met haar en haar gezin. Trouwens, ook met de rest van de schoonfamilie is er een sterke band.
Wat zal ze gemist worden. Ik denk aan haar kinderen en hun gezin. Groot verdriet.
Haar overlijden kwam onverwacht. Ze had die vreselijke rotziekte, maar het ging al heel lang heel goed. Ze deed weer van alles, ze kon ook van alles. En ineens ging het fout. Onbegrijpelijk.
Ik wens haar gezin veel kracht toe om dit grote verlies te verwerken.

4 opmerkingen:

  1. Lieve
    Ik wens je heel veel sterkte om het verlies van je schoonzusje te dragen.
    Lieve groet van Pien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je sterkte en heel veel mooie herinneringen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte.
    Koester de mooie herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd, en heel veel sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen