woensdag 15 oktober 2014

Huis inrichten

Vandaag kreeg ik onverwacht bezoek van een deelnemer van de tekencursus. Ze was nog nooit bij me geweest en was verrast over de inrichting van mijn huis en in het bijzonder door al mijn creatieve uitingen. Ik heb veel spullen en ben er ook erg aangehecht. Zij zijn een deel van mij. De laatste tijd ben ik flink aan het opruimen want in de loop der jaren heb ik ook veel dingen verzameld die geen waarde hebben. Van de waardevolle spullen kan ik nog geen afstand doen. Maar ja, sinds ik op huizenjacht ben met dochter en haar gezin moet er iets gebeuren. Dus elke dag besteed ik tijd aan opruimen.
We hebben een aantal huizen bekeken en er is altijd wel iets waardoor er een klik uitblijft. Een keer waren we heel ver in het proces en toen werd de perfecte locatie voor onze neus verkocht. Heel erg jammer. Hoe vaak ik die huizen in gedachten al niet ingericht heb. En iedere keer is het opnieuw anders. Daar word je moe van in je hoofd, want je bent in dat brein continue met verhuizen bezig.
We gaan kangoeroe wonen zoals dat heet. Kan mijn dochter een oogje op mij houden en ik kan stand by zijn voor het geval de kleine man opvang nodig heeft.
We hebben wel ruimte nodig. Want zowel dochter als ik willen een atelier en schoonzoon heeft bedrijfsruimte nodig voor zijn handel in Engelse Fudge. Daarbij moet er ook een stuk grond zijn om een groentetuin te beginnen en om een vlindertuin en eventueel een labyrint aan te leggen. We gaan er ook workshops geven. Dus plannen genoeg, alleen nu nog de perfecte locatie in Noord-Holland, makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Spannende tijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten