donderdag 16 oktober 2014

Ter informatie.

Als je in de zijlijn van mijn blog mijn volledige profiel leest zie je ook de andere blogs die ik bijhoudt. Vind je het leuk om te lezen, laat dan een berichtje achter in het vakje onder het blogbericht. Zou ik fijn vinden. Dan krijg ik ook een idee wie de berichten lezen.
Ik was een tijdje niet actief op mijn blogs, maar heb het nu weer opgepakt. Er is altijd iets om over te schrijven; over mijzelf en de dingen die me bezig houden. Zo krijg je een inkijkje in mijn leven. Schrijven is nu eenmaal mijn passie.
Er is een blog met gedichten, een blog over mijn hobby quilten, een blog over mijn paranormale ervaringen en een blog over de schrijfcirkel. Dit laatste blog laat teksten zien die tijdens de schrijfmiddagen geschreven worden.
Ik hoop op veel reacties na het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten