maandag 12 december 2011

Mijn droom


Tijdens het weekend van 9,10 en 11 december ben ik met een groep gelijkgestemde mensen op zoek gegaan naar mijn zielsverwant. Het Weekend werd begeleid door Geert Kimpen en Christine Pannebakker. Tijdens het weekend werd het tijd om te ontdekken wat je levensmissie is. Wat is je hartenwens, je grootste droom. Na erover gefilosofeerd te hebben moest je jezelf een aantal vragen stellen:
1 Is je levensmissie concreet, verifieerbaar.
2 Kun je je dit levendig voorstellen
3 Heb je dit het meeste nodig
4 Word je een beter persoon
5 Wordt de wereld beter.

Vervolgens schreef ik mijn droom in 3 zinnen op:
1 IK WIL BEROEMD WORDEN!
2 Ik wil mensen kennis laten maken met levenswijsheid, hulp uit het universum en ze helpen op hun levenspad.
3 Dit door middel van het schrijven van boeken en door hen kennis te laten maken met mijn bijzondere quilts.

Mijn droom heb ik nu kenbaar gemaakt en het universum ingestuurd. Nu gaat alles stromen en door me zelf er voor in te zetten zal ik bereiken wat ik graag wil.

In gang gebracht op 11 december 2011 op de verjaardag van mijn vader die 98 geworden zou zijn. Ook hij heeft mijn hardop uitgesproken droom gehoord en zal ongetwijfeld in actie komen vanuit het hiernamaals evenals andere dierbaren.
Ik bedank jullie op voorhand voor jullie hulp om mijn droom uit te laten komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten