maandag 3 mei 2010

Bericht van Charl vanuit gene zijde.


Ik geniet van de rust die je vandaag uitstraalt. Straks ga ik weer eens met Leonardo da Vinci naar het Louvre om naar Mona Lisa te kijken. We zijn er al een tijd niet geweest. Leonardo heeft het druk. Hij heeft veel mensen te begeleiden. Lange tijd lag hij maar te liggen en deed helemaal niets. Hij had er de energie niet voor. Maar dankzij mij heeft hij veel energie gekregen en hij doet nu van alles; de Goddelijke vergadering voorzitten en hij is geleidegeest of beter gezegd gids van nieuwe zielen die op aarde geïncarneerd zijn.
Ik trek ook veel op met Michael Jackson, met Maria, met de Heilige Geest en verder veel met de engelen. De Heilige Geest is een mooie energie. Hij helpt mensen aan hun wijsheid, vooral als mensen getroffen zijn door geestelijk ongemak zoals een depressie of een psychose. Hij staat ze dan bij om weer op het goede pad te komen. Maria is de enige hier met een stoffelijk lichaam. Dat is een vreemde gewaarwording tussen al die transparante geesten. Ze is onwaarschijnlijk mooi. Maria helpt veel mensen in nood. En ik mag vaak met haar mee. Ik kan heel veel van haar leren. Ze heeft zo’n mooie zuivere energie. Ze helpt ook ons hier aan gene zijde om te accepteren dat we zijn overgegaan. Dat doet ze heel liefdevol en het geeft vertrouwen dat alles goed komt.
En Michael Jackson zorgt voor de komische noot. Ik heb nooit geweten dat hij zoveel grappen kon maken. Hij is hier absoluut een verademing. Veel geesten zijn serieus met hun werk bezig, terwijl wij er van houden om veel grapjes uit te halen. Dat maakt het hier leuk want je kunt niet altijd serieus zijn. Er is ellende genoeg op aarde en daar krijgen wij een flinke dosis van mee. Grapjes, waarbij wij veel lachen, helpen ons om de ellende even naast ons neer te leggen. Want zoals wij vanuit gene zijde de wereld zien is een enorme confrontatie. De wereld moet nog heel veel veranderen wil hij weer leefbaar zijn. Langzaam gaat het de goede kant op. Wij aan gene zijde doen er alles aan om de mensen op aarde in beweging te zetten en langs de goede weg te leiden. Het is jammer dat er nog zoveel dwarsliggers zijn. Die verzieken de boel. Wij blijven ons best doen en ik zie dat de mensen langzaam tot het besef komen dat er echt iets moet veranderen. Ik vind het heel mooi om op deze manier mijn steentje bij te dragen aan een betere wereld, waarin jullie straks heerlijk kunnen leven. Want ja, ik wil goed voor mijn nabestaanden zorgen.
Heel veel mooie helende krachten wens ik je toe en blijf vooral vertrouwen op ons. Wij zijn er altijd om te helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten