dinsdag 28 april 2009

publiciteit

Mijn boek 'Dorre bloemen en piranha's' is uit, maar nu moet het nog in de publiciteit. Want ja, als ik wil dat de boeken verkopen, moet ik er wel iets voor doen. Ik weet zeker dat ik met mijn verhaal mensen kan helpen. Het is een overwegend positief boek. Je kunt alleen iets bereiken als je positief in het leven staat en dat is niet altijd gemakkelijk. In het boek komt regelmatig het motto 'diep ademhalen en glimlachen ter sprake. Dit had ook de titel van het boek kunnen zijn.
De uitgever heeft persberichten gestuurd naar allerlei belangrijke kranten, tijdschriften en zelfs tv zenders. Ik ben heel benieuwd of daar iets uitkomt. Een tijdschrift heeft gereageerd; het blad paravisie. Volgende maand komt daar iets in te staan over mij.
Eigenlijk vind ik het doodeng. Doordat mijn boek nu te koop is, heb ik het gevoel dat mijn gevoelens te koop staan. Het boek is zo intiem, zo persoonlijk. Mijn hele ziel en zaligheid heb ik erin gelegd en dat kan de grote wereld nu met me delen. Het maakt me kwetsbaar en ook onzeker. Ik twijfel zelfs of het echt wel zo'n goed boek is. Ik weet dat ik moet zeggen: "Het is een goed boek en je mag er trots op zijn". Positief denken dus.
Er komt ook nog een tweede boek en dat gaat over hoe ik het leven weer oppak en hoe ik tot de ontdekking kom dat ik contact kan maken met de doden. Een heftige gebeurtenis.
Maar eerst ga ik me concentreren op het eerste boek. De mensen die het gelezen hebben vonden het boeiend, ontroerend en waren diep geraakt. Ik hoop dat veel mensen het gaan lezen en er kracht uit halen om sterk in het leven te staan.
Het boek is te bestellen bij http://www.kirjaboek.nl/ en bij http://www.bol.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten