donderdag 23 april 2009

geloofwaardigheid

Soms is het wel eens moeilijk om te vertellen dat ik contact heb met gene zijde. Mensen kijken je een beetje vreemd aan en je ziet ze denken: 'Jaja, het zal wel. Die zit vast in het rouwproces.' Ikzelf heb dat ook vaak genoeg gedacht.Ik dacht dat ik de dingen hoorde die ik graag wilde horen, totdat ik er niet meer omheen kon en bewijzen kreeg voor de aanwezigheid van entiteiten. Op twee foto's in het fotoboek van Charl, met foto's van zijn laatste levensjaar, zie je op twee foto's, nadat hij is overleden een duidelijke energiebol. Het was me nooit eerder opgevallen. Tijdens het inplakken van de foto's ontdekte ik het. Het was duidlijk geen vlek of flits. De energiebol is mooi rond en transparant.
De grote mensenmassa weet niet wat er allemaal met mij gebeurd is na het overlijden van Charl. Ik praat er weinig over, maar heb wel alles opgeschreven. Al die aantekeningen worden een tweede boek, het tweede deel in de Charltrilogie.
Het eerste deel 'Dorre bloemen en piranha's' is nu te koop.
Ik weet wel dat het een hele bijzondere ervaring is om telepatisch contact te hebben met gene zijde. En ik weet ook dat veel mensen sceptisch zijn. Iedereen mag geloven wat hij wil. Wil iemand erover praten dan sta ik er open voor. Dan wil ik graag mijn ervaringen vertellen.
Ik zou ook mensen kunnen helpen door contact te maken met een dierbare overledene, maar ik vind het daar nog te vroeg voor. Eerst wil ik me verder bekwamen in mijn mediumschap en daarna zie ik wel wat op mijn pad komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten