dinsdag 14 januari 2020

Boeklancering

Het is bijna zover. Mijn nieuwe kinderboek Juf Zebrahoed wordt gelanceerd op 25 januari in theater het Klooster in Woerden. Info hierover op www.godijnpublishing.nl

Na een periode van schuren, schaven en schrappen, overleggen met de uitgever is het boek eindelijk klaar om de wereld in te gaan. Bij alle hoofdstukken heb ik illustraties getekend, 31 in totaal. Ook de omslag is van mijn hand.
Het wordt een prachtig boek met een betoverend avontuur voor kinderen van zes tot negen jaar.
Juf Zebrahoed was ooit een zebra op de savanne in Afrika. Toen ze tijdens noodweer door de bliksem werd getroffen veranderde de zebra ineens in een mens. Een prachtige vogel, Roggbiv genaamd, geeft haar een bliksemschicht waardoor ze kan toveren. Haar woonplaats is
de regenboog, waar een hele familie woont. Nieuwsgierig hoe dit verder gaat? Het boek is al te reserveren via Godijn Publishing. Bestel je het boek daar, dan krijg je er een leuk vingerpopdraakje bij cadeau. Een aardigheidje door mijzelf gemaakt. Ik ben ook nog vogel Roggbiv aan het ontwikkelen.
Ik zou zeggen, neem een kijkje op de website van Godijn Publishing.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten