zondag 3 november 2019

Zoals jullie weten of misschien niet weten, heb ik twee kinderboeken geschreven; Reizende poefjes en de Lamp, de sneeuwbol en het kompas. In de boeken zijn Pol en Polleke Grasspriet de hoofdpersonages. Het inspireerde mij om een woordgedicht te maken. 
Ik zette de letters van Pol en Polleke Grasspriet onder elkaar. Naast elke letter zette ik een woord dat met de boeken te maken heeft. Vind ik zomaar leuk. 
Noek heeft ook een belangrijke rol in het tweede boek. Hij heeft het syndroom van Down en gaat graag op onderzoek uit. Daardoor komen Pol en Polleke in actie om hem terug te vinden.
De boeken zijn te koop in iedere boekhandel en online. Meer info op www.godijnpublishing.nl

                               tover oeder
                                      t verbal
                                voge Gijs
                         chocolad emeer
                                 giga tus
                                 kom as
                              holleb ollegijs
                                         amp
                                     lui ekkerland
                              dienar n
                                   koe mannetje
                                   sne euwbol
                                   ma Gie
                                 kikke r
                                    alb atros
                               suiker spin
                                       ij sgrot
                                       s prookjeswonderland
                                     ha nas
                                      pr ns
                                    reg enboog
                                      ve ter

25 januari 2020 komt mijn derde kinderboek uit en staat geheel los van de eerste twee boeken. De titel is Juf Zebrahoed.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten