donderdag 7 november 2019

Zie je de stapel collegebloks op de foto. Daarin zit mijn ruwe verhaal voor een boek voor volwassenen. Ik heb bijna twee weken aan een stuk door geschreven. Ik heb het net afgerond. Ik voel me leeg. Ik hoef niets meer te onthouden want het staat op schrift. Alles gaat nu in de laptop en al doende verbeter ik de teksten, schrap teksten of vul het aan. Ik heb geen idee hoeveel woorden ik heb geschreven. Ik weet wel dat het een mooie, maar ook emotionele reis was. Ik denk dat het een dikke pil wordt, als het een boek wordt.Ik wil wel, maar ziet de uitgever er iets in. Altijd weer spannend. Nu eindig ik, want er staat al veel te veel ik hier geschreven. En ik ben helemaal niet zo’n egotripper. Oh ja, ik heb als titel gekozen: Kroonjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten