donderdag 27 september 2018

Spannende tijden

De hele week staat in het teken van boeken op social media. Het is dan ook heel spannend om naar iets toe te leven waar je zolang naar uitgekeken hebt. Zaterdag is het zover. Dan gaat mijn tweede kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas de wereld in. Om de spanning een beetje te verdrijven vind ik het heerlijk om met textiel te werken. Me even concentreren op iets anders. Deze quilt ligt al een tijdje te wachten op afwerking. Voor dit werk was ik geinspireerd door de kunst en bouwwerken van Hundertwasser. De quilt is nog lang niet klaar en dat hoeft ook niet. Als ik er iedere keer een paar uurtjes aan werk komt het vanzelf goed. Hij groeit onder mijn handen zoals een boek groeit tijdens het schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten