zaterdag 1 september 2018

Leeghoofd

Mijn hoofd is leeg. Ik kan helemaal niets bedenken om te schrijven. Normaal gesproken heb ik altijd wel iets om over te schrijven, alledaagse dingen, zoals dit blog ook heet. Of schrijven over mijn boeken, dingen die ik lees in de krant. Maar het lijkt wel of ik uitgeschreven ben. Mijn gedachten gaan uit naar heel andere dingen. Ik heb binnenkort nog een weekje vakantie in eigen land en daarvoor moet ik nog het een en ander voorbereiden.
Ik zag net dat ik dit blog al bijhoud sinds 2009. Binnenkort ga ik alles eens terug lezen, want in al die jaren is er wel het een en ander gebeurd. Dingen die ik misschien vergeten ben. Ik denk dat je me wel goed leert kennen als je al die berichten leest. Er zullen ongetwijfeld berichten tussen zitten waar ik nu niet meer achter sta. Een mens verandert in de loop der jaren.
Kleinzoon is vandaag bij mij en die eist mijn aandacht op. Daar ga ik snel aan toegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten