zondag 3 juni 2018

Zondagochtend


Doorkijkje vanuit mijn werkruimte naar de kamer. Ik ben de laatste dingen aan het verbeteren in mijn manuscript De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Ondertussen pas ik op kleinzoon, want dochter werkt keihard aan de illustraties voor het boek. Ik heb er nog niets van gezien. Spannend hoor. Kleinzoon luistert naar muziek. Hij heeft Nick en Simon ontdekt. Dat is weer eens iets anders dan alleen maar kinderliedjes. De muziek van Nick en Simon is niet mijn favo muziek, maar het is niet naar om er naar te luisteren.
De tijd tikt door. De komende dagen worden de covers bekend gemaakt van de boeken die op 29 september worden gelanceerd in de Parkschouwburg in Hoorn. De komende tijd is het druk om alles zo goed mogelijk af te leveren. De uitgever vertelde me nu al dat ze van het verhaal genoten heeft. Dat doet me goed. Ik ben dan ook heel benieuwd wat kinderen van het boek zullen vinden, want dat is de doelgroep. Neemt niet weg dat volwassenen het met veel plezier zullen voorlezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten