dinsdag 19 juni 2018

Binnenkort ben ik jarig en voor die gelegenheid wil ik mijn huis netjes hebben. Dat heb ik de laatste tijd een beetje verwaarloosd door andere drukte. Tijdens het opruimen vond ik krantenknipsels en een daarvan is me dierbaar. Mijn jongste zus die helaas overleden is, was een succesvol schrijver van familie en streekromans. Het knipsel is van zo’n 35 jaar geleden. Zij debuteerde toen en vervolgens kwam er ieder jaar een boek van haar uit. Haar laatste boek kon ze niet voltooien. Ik heb toen nog aangeboden om het voor haar te doen, maar dan was het haar boek niet meer. Aanstaande vrijdag zou ze jarig zijn. Zij was mijn verjaardagscadeautje lang geleden , want ik ben de dag na haar jarig. Ofschoon we wel eens mot hadden, was ik toch heel erg blij met haar als zus. Zij staat op de foto in het midden tussen de andere schrijvers. Zij schreef onder pseudoniem Edith van Diesveldt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten