woensdag 24 februari 2010

Engelentherapie


Afgelopen weekend was ik in Belgiƫ. Samen met een aantal Nederlanders en Belgen werd ik opgeleid tot engelentherapie coach.

Engelen zijn overal en staan altijd voor je klaar. Je hoeft ze maar om hulp te vragen en het gebeurt. Het is alleen heel belangrijk hoe je het vraagt, want stel je de vraag op de verkeerde manier dan kan juist het tegenovergestelde gebeuren. Tijdens het weekend wordt geleerd hoe we op de juiste manier de vragen kunnen stellen en dat is niet eenvoudig.
Het is een heel bijzonder weekend. We werken vooral aan onszelf, aan ons zijn, want als dat goed is, dan pas kunnen we anderen helpen. Het universum staat voor ons klaar om ons te helpen de juiste woorden te vinden om een ander te kunnen helpen op zijn levenspad.
Er worden kaarten gelegd en zo wordt Gods plan met ons duidelijk gemaakt. Soms is het in een keer duidelijk maar vaker moet je dieper graven om te begrijpen wat de kaarten vertellen. Samen met een coach en met de engelen wordt duidelijk wat er wordt bedoeld.
We mogen een starburst ontvangen, dat is een powerball vol met energie en engelenliefde. Hij is onzichtbaar maar duidelijk voelbaar in mijn handen. Ik mag de powerball zelf houden en naar mijn hart brengen maar ik mag hem ook naar iemand anders sturen. Ik stuur een groepspowerball naar mijn zus, zij heeft het hard nodig.
Aan het eind van het weekend schrijven we al onze wensen op een A4 papier. We gaan naar een open plek in het bos, aangewezen door aartsengel Michael. Daar verbranden we onze geschreven wensen. Rook stijgt op en neemt zo onze wensen mee. Rondom ons vinden we kleine witte veertjes.
Het was een mooi, warm weekend. Iedereen kreeg evenveel aandacht en werd getroost, indien nodig, met warme knuffels want er waren heftige momenten. Wat draagt een mens toch een ballast mee in zijn leven. Het contact met de Vlamingen was erg leuk, we hebben heel wat gelachen. Lachen is de beste medicijn voor een mens.
Het was een intens weekend en ik had het voor geen goud willen mensen. Nu ben ik coach en mag het geleerde in praktijk gaan brengen en zal mezelf moeten trainen in het coachen om zo een hele goede coach te worden. Maar dat gaat zeker lukken met hulp van de engelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten