maandag 7 september 2009

Gastenboek

Bijna elke website heeft een gastenboek. Ik lees graag gastenboeken, zowel van mezelf als van anderen. Vaak staan er mooie overwegingen in, ook wel eens een gedicht; over het algemeen hartverwarmende woorden. Maar ook meningen vind ik interessant. Je kunt er veel van leren. Soms levert het ook kritiek op. Daar kun je iets mee doen, of niet. Je kunt kritiek ook naast je neerleggen, maar mijn ervaring is dat je door kritiek inzicht krijgt in jezelf. Je wordt je er van bewust dat dingen ook anders kunnen en dat komt jezelf ten goede. Het houdt je met beide benen op de grond.
Jammer vind ik het dan ook dat bezoekers van mijn website, en dat zijn er volgens de statistieken veel, geen berichtje achterlaten in mijn gastenboek. Bezoekers komen overal vandaan, zelfs uit Japan, Australie en Nieuw Zeeland. Ik zou zo graag weten wie dat zijn en wat ze hopen te vinden op mijn website.En of ze het inderdaad gevonden hebben.
Daarom zou ik het heel fijn vinden als bezoekers een bericht in het gastenboek achterlaten.

2 opmerkingen:

  1. Goedemiddag,

    Lieve ik had al eens eerder geschreven, ik ben benieuwd of u weer kontakt kunt krijgen met Michael Jackson. Nadat hij deze planeet verlaten heeft ben ik eigenlijk fan geworden, hij heeft mij zo diep geraakt zowel door zijn geweldige muziek en dans vooral zijn teksten en zijn levensverhaal ( die ik dus terug lees in de songs) brengt bij mij diepe emoties naar boven. ik ben hem daar zo dankbaar voor, heel bijzonder Ik hoop van u en MJ te horen.

    M.v.r. gr. Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben even nieuwsgierig...
    ben al meer dan 20 jaar een fan van MJ.

    BeantwoordenVerwijderen