dinsdag 4 augustus 2009

bericht van mijn gids

Ik wil je even de tekst geven van een lied dat ik vaak zing voor de mensen die net aan gene zijde aangekomen zijn.

“Oh schoon schepsel, oh zuivere ziel.
Je zult hier verblijven en leren hoe te leven.
Het leven is anders dan in je aardse bestaan.
Hier mag je al je zorgen laten gaan.
Er is vrede en vrijheid
En iedereen is gelijk.
Wij gaan je helpen
En houden van je met heel ons zijn.
Je zult je op je gemak voelen
en snel de taal van de hemel leren.
De engelen zullen voor je zingen,
zodat je in een bepaalde cadans komt,
het ritme van de hemel.
In dat ritme zul je leven
met alle schoonheid om je heen.
Alleen voor taken zul je naar de aarde gaan.
Jouw fouten ga je goed maken bij de mensen
die dezelfde fouten maken.
In de hemel mag je deelnemen aan alle bijzondere bijeenkomsten
zoals de hemelse vergadering en het overleg met de gidsen.
Zo zul je een volmaakte bewoner van de hemel worden
En genieten van een eeuwig leven
In vrede, harmonie en vrijheid.
Hallelujah!”

Dit wordt als een soort litanie gezongen. We zingen dit vaak met velen, maar ook zing ik wel alleen. Het is jammer dat je me niet kunt horen zingen. Het klinkt erg mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten