maandag 6 juli 2020


Een kinderboek schrijven is een heel proces, veel werk, veel schrappen, herschrijven, maar illustraties maken is wel de grootste uitdaging. In mijn atelier heb ik een fijne plek . Mooie kleurpotloden om mee te werken en contact met buiten. Er zit een rooster in mijn voordeur en daarachter een raam dat open kan. En dat is fijn met deze warmte. Vandaag brengt het flink verkoeling. Ik heb een aantal illustraties af, maar nog zeker 25 te gaan. Bij elk hoofdstuk van mijn vierde kinderboek een illustratie, net als in het derde boek Juf Zebrahoed. Op de tekening zie je een zeer angstige zebra en verder vertel ik er niets over. Het is aan te raden eerst Juf Zebrahoed te lezen. Daarna volgt Juf Zebrahoed heeft heimwee. Het duurt nog even voordat dit boek gelanceerd wordt. Daarom alvast veel plezier met het lezen van Juf Zebrahoed, een bijzonder mens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten