woensdag 18 maart 2020

Waar ik me nu mee bezig houd...

4 kamelejonds, hondjes die van kleur veranderen als een kameleon, zijn klaar om van vulling te worden voorzien. Zij spelen een rol in mijn vierde kinderboek Juf Zebrahoed heeft heimwee dat ik aan het schrijven ben. Als hond 1 linksboven in de buurt komt van de familie Regenboog krijgt hij regenboog kleuren, hond 2 rechtsboven krijgt de kleuren van de natuur tijdens een wandeling, hond 3 linksonder krijgt de kleuren van het bos waar bramen en bosbessen groeien. Hij eet die bessen graag. Hond 4 krijgt de kleuren van de zee als hij daar loopt. Het is hond Jonti, In het verhaal verkleurt hij steeds. Heerlijk om aan te werken in deze spannende tijd, want ik ben wel ongerust door alle berichtgeving over het Coronavirus. Ik blijf binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten