donderdag 5 maart 2020

Verlangen naar de echte lente

Vanmorgen scheen de zon. Met een blij gevoel ging ik aan de slag, totdat de lucht dichttrok met donkere wolken. Mijn blije gevoel zakte als een pudding ineen. Ik verlang zo naar de lente, de echte lente, niet van dat kwakkelweer.  Buiten zijn, in de tuin werken, weer creatieve hoekjes bedenken en eindelijk mijn mozaïekwerk maken voor op de voorgevel van het huis. Maar de temperatuur is er nog niet naar om buiten van alles te doen. Ik probeer mezelf weer op te peppen en ga aan de slag met schrijfdingen. Dan kan ik even ontsnappen aan dat nare gevoel en een andere denkbeeldige wereld instappen. Want dat is wat ik doe als ik schrijf.
Dus mij hoor je voorlopig even niet.
Wel heb ik nog een vraag aan de lezers van dit blog. Heb je Juf Zebrahoed voorgelezen aan de kinderen of hebben ze zelf gelezen, dan zou ik het fijn vinden als je een review schrijft op Bol.com
Want daar word ik weer blij van.
Ja, ik geef het toe, af en toe ben ik een gek mens, maar wel een leuk, gek mens. Insiders kunnen daar over meepraten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten