donderdag 23 juli 2009

Energiebol

Mijn hulp wordt ingeroepen door iemand waar ik regelmatig contact mee heb. Er is in het Gooi een heel bijzonder landgoed waar een huis op staat dat ze aan het slopen zijn. Het is al voor de helft weggesloopt. Het landgoed is een spirituele plek en het zou eeuwig zonde zijn als die plek verloren gaat. Er wordt door allerlei acties geprobeerd de sloop tegen te houden, maar dat gaat erg moeizaam.
Er wordt mij gevraagd of ik iets kan doen vanwege mijn contact met de entiteiten of spirits zoals ze ook worden genoemd. Ik zeg dat ik een energiebol kan sturen met behulp van de spirits. In die bol kunnen de wensen ten aanzien van het landgoed opgeslagen worden. Een spirit kan helpen de energiebol op de juiste plaats te brengen.

Ik ga ontspannen zitten. Ik voel dat Charl aanwezig is. Hij zegt dat hij wel wil helpen. Monumentale panden hebben nog steeds zijn interesse.
Ik doe mijn ogen dicht en wacht af wat er gebeurt. Ik raak in een soort trance en zie een kleine groene bol verschijnen die steeds groter wordt. Hij begint te stralen. Ik hoor Charl zijn stem die zegt dat ik de wensen erin mag leggen. Zodra dat gedaan is mag ik hem wegsturen naar de plaats van bestemming. Omdat ik niet weet waar de plek precies is stuur ik hem naar de persoon die mijn hulp vroeg. Charl gaat mee.
Even later meldt hij me dat de energiebol doorgestuurd is naar het landgoed en daar goed is aangekomen. Charl heeft hem hoogstpersoonlijk daar gebracht. Hij vindt het bedroevend zoals het landgoed er bij ligt. Hij zal zich er voor inzetten.

Sinds de energiebol daar aangekomen is, gebeuren er mooie dingen en is de sloop stil gelegd.
Vandaag werd het bevestigd in een landelijk dagblad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten