zaterdag 30 oktober 2021

 Halloween. Het begint hier steeds meer te leven als ik zo de berichten lees. Er zijn veel Halloween feesten  met enge schmink, maskers en outfit.  Er wordt goed gekeken naar horrorfilms en dan wordt een figuur uit zo'n film na geschminkt. Soms zo levensecht dat ik die niet graag op straat zou tegenkomen en je weet ook niet wie er onder de schmink verborgen zit.

Bij mij in de tuin is het ook een beetje Halloween. Spookjes in de tuin die flink uitwaaieren door de wind en griezelmuziek. Vorig jaar bleef het in de tuin nog lang Halloween met projecties erbij, maar vanwege het slechte weer gaat dit niet door. Heel jammer. Ik vind griezelen leuk, als er maar geen bloed aan te pas komt. Bloed is horror en griezelen lijkt meer op wat er in een spookhuis op de kermis gebeurt. Daarvan kun je je al een rotje schrikken. Maar iedereen die naar een Halloween feest gaat, wens ik veel plezier en veel griezelmomenten toe. Ik blijf lekker thuis in de warmte. Lang geleden dacht ik even als een boze heks naar een feest te gaan, maar boos zijn en een heks voelde niet goed, dus dacht ik: 'laat maar.'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten